Que hay por aquí

jueves, noviembre 20, 2008

Me encanta que el ROMA m'enganchi




M'encanta sentir el roma de les persones...

M'encanta sentir el roma, cordialitat dels coneguts...

M'encanta sentir el roma, cordialitat, sinceritat de los amigos...

M'encanta sentir el roma, cordialitat, sinceritat, dedicació de la meva familia...

M'encanta sentir-me part d'una il·lusió, d'un roma, cordialitat, sinceritat, dedicació ...

M'encanta sentir todo esto para poder devolverlo con creces...


roma = amor

Another Thing


Per cert... Lamento no assistir al Gira, pero visca la vostre CARUIXA (Yuri, Xavi, Bernat, Nani, Raul, Patri, Sara) Un peto a tots vosaltres.




Aixo per els meus amics/companys del GIRA:
Olles, olles

Olles, olles de vi blanc,
totes són plenes de fang,
de fang i de mauixa,
gira la caruixa.
Qui la girarà?
- La donzelleta.
Qui la girarà?
- La Maria serà.

Que ho passeu molt be.




Jo.. si es que m'encantan...




Si es que.. quines cançons.. jajaja

No hay comentarios:

Publicar un comentario